Post by detbiokaceppa on Feb 21, 2022 13:59:22 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hard Time ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hard Time IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa enemmän pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Hard Time 2022 version ▞▞▞
Toivon, että puhelimeni ei sammuisi aina, kun yritän ladata peliä, mutta kaiken kaikkiaan se on hyvä peli.
Peli on liian tyhjäkäynnillä. Jos kutsuit jonkun jengiin ja olet ollut siellä kauemmin kuin he ovat, he voivat potkaista sinut ulos, mikä ei ole järkevää. Nouseminen kestää 5 minuuttia.
Vaikea aika ei ole niin hauskaa. Useimmiten tuomioistuin valitsee henkilökunnan jäsenet vankien sijaan. Mielestäni sen pitäisi olla yhtäläinen tasapaino molempia. Ja onko lauseesi edes mahdollista lopettaa?
Tämä peli oli kiva ilmainen it-junkie🤖mutta tehdä robotti muokkaamaan siitä hyödyllistä roskaa enkä tiedä, että tämä peli muuttuu🤧🤧🤧
Hard Time Adventure mnq
Parhaat pelit olla pahiksi historiassa mobiilista | Android Help
Mielestäni tämä peli on hämmästyttävä ja erittäin hauska, se on niin hauska ja ehdottomasti koukuttava, ainoa valitukseni, joka minulla on siitä, että ohjaimet ovat ajoittain huonoja ja peli jäätyy, mutta muuten se on hauskaa
Kuten kaikki sanovat, että se oli hyvä ennen, koska voit muokata hahmojasi haluamallasi tavalla, pelasin sitä myös yli 3 vuotta ja tuolloin oli mahdollista muokata hahmoasi ja pidin siitä, joten pls lisää sama ominaisuus takaisin ja siihen aikaan se nousi myös suosiossa, joten lisää ominaisuus ja kyllä (tämä on siskoni tili)
Oikeesti tää on koukuttavin peli ikinä tää on ihan PARASSSS!!!!!
LOL gud peli :DDDD XD420
Kannataa ladata
Joten eiliseen asti pystyin luomaan hahmon olematta premium-tasolla. Nyt peli sanoo, että minun on ostettava täysversio mukauttaakseni hahmoa. Kuten sanoin, tämä alkoi eilen. Olin luonut hahmon. Kymmenen minuuttia myöhemmin luon toisen, mutta sitten se sanoo näytön alareunassa, että minun on ostettava koko peli. Jos olisin arvioinut sen aiemmin, se olisi viisi tähteä. Mutta tämän uuden asian jälkeen se on nyt yksi tähti. Anteeksi Mdickie
Mut mä jään kiinni ku mä juoksen jonku tavaran kaa
hyvä peli, mutta palautusostopainike on huijaamassa sinua. jos ostat vipin, et voi palauttaa ostostasi.
Hyvä mutta tuntuu, että kaikki on botteja ja lähes aivottomia sekä ottakaa pois ruoka ja juomaautomaatit sekä isommat huoneet
Vartijat ovat liian julmia, tein vain jotain yksinkertaista, kuten nukuin väärässä sellissä tai vain periaatteessa missä tahansa, joka ei ole minun alueeni. Tämä on väärä esitys vankilasta. korjaa tämä ja harkitsen 5 tähteä.
Mahtava peli. Pelannut siitä lähtien, kun se oli ensimmäistä kertaa saatavilla beta-testauksena, ja rakastanut sitä alusta asti. Suosittelen ehdottomasti. Erinomainen ajanviettoon tai jos sinulla on raivoa C.O:ille, että sinun täytyy päästä ulos laillisesti lol
Olen pelannut mdickie-pelejä todella pitkään, ja minun on sanottava, että hard time on mahtava peli, jota olen pelannut vuodesta 2013 lähtien, se on hienoa. Mainokset ovat hieman ärsyttäviä, mutta en välitä!
Jumalan peli
Juu jees!
Aika kiva peli mut liian monimutkaset näppäimet
kaipaan sitä, millaista se oli ennen. jolloin voit muokata hahmojasi ilmaiseksi. ja 30 sekunnin mainos aina kun pääset ulos tuomioistuimesta ja uni on hullua.
Hahmon siirtämiseen ei ole painikkeita. Poistin pelin ja asensin sen uudelleen, eikä vieläkään ole painikkeita. Korjaa ongelma, jotta voin pelata sitä. Se on erittäin hauska ja koukuttava peli. Ja minä todella rakastan sitä!!!!
Rakastin tätä peliä, mutta pelaajasi hallinnan menettäminen on hidastunut!!!!!
Olisi paljon hauskempaa, jos voisin tehdä oman hahmoni, kuten Beck, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran. Ymmärrän, että teidän on ansaittava rahaa, mutta poistit pelin parhaan osan meiltä köyhiltä.
Tämä peli on kiva, mutta teidän pitäisi lisätä ylimääräisiä asioita ja laittaa kaikki kolme peliä yhteen, niin se on siistiä kuin aloitat koulupäivän, sitten kun valmistut lukiosta, menet vankilaan ja sitten pitkältä ajalta ajan saatossa voimia kuin superkaupunki
Tosi mahtava ja vähän tyhmäkin
Rakastin tätä peliä. Se oli niin hauskaa, koska siinä oli virheitä ja hauskoja dialogeja sekä mahdollisuus muokata hahmoasi ja hänen taisteluliikkeitään suoraan painipeleistä. Latasin pelin, kun se oli julkaistu. En ole koskenut siihen nyt melkein vuoteen ja olin suoraan sanottuna erittäin ärsyttävä siitä, että räätälöinti ei ole enää ilmaista. Tiedän, että kehittäjien on tarkoitus ansaita rahaa ja saan sen, mutta se voidaan tehdä niin monella muulla tavalla. Rakastan sinua mcdickie . harkitse uudelleen.
Miksi mies miksi. En koskaan lopettanut tätä peliä kertaakaan. Kuolen aina päivänä 25 riippumatta siitä, mitä teen. Aina päivänä 25. Se räjäyttää. Kaiken aikaa ja vaivaa hahmon tekemiseen. Sitten kuolen joka ikinen kerta päivänä 25. Siksi arvostan 2. Koska käytät paljon aikaa hahmoon ja kuolet. En todellakaan tiedä miksi, mutta en voi edes suorittaa 50 päivän tuomiota. Haluan vain olla pirun poliisi, onko niin paljon kysyttävä.
todella hyvä peli! Lisää alueita vankilan voi kyllä tulla.
Vähä vaikee
Kuolee helposti jos ei osaa pelaa. Välil sytetään ihan turhaan esim. jos puolustaudut.
Mahtava peli, kyllästyy hetken kuluttua, mutta kannattaa kokeilla.
Hard Time Sarguzasht hsva
Tämä peli on kunnossa, grafiikka näyttää huonolta, mutta olisi voinut olla huonompi. Myös syy, miksi kirjoitan tämän arvion, on se, että joka ikinen kerta kun joku lyö minua, poliisi on naurettavaa. He eivät pidätä heitä, kuten sielläkin luulisi. Ja kun taistelin vastaan, minä olin henkilö, joka päätyi pidätykseen. Tämä suututtaa minua niin paljon!! Se on super ärsyttävää..
Hard Time Περιπέτεια xpz
Peli on loistava, helppo ohjata hienot grafiikat Pidän pelistä, mutta on yksi ongelma, joka alkaa ärsyttämään. Kannattaisin rangaistukseni ja minut vapautetaan ja sitten ilman syytä minut pidätetään, sitten poliisi sanoo, että minut on pidätetty pakenemisen takia. päästettiin vapaaksi muussa kuin tuossa hienossa pelissä.
Pelissä oli ennen ilmaista hahmojen luomista, mutta eräänä päivänä kaikki lukittui palkkamuurin taakse, erittäin valitettavaa
Rakastin tätä sovellusta! Tekisin kuuluisia hahmoja ja näyttelijöitä! Mutta nyt en voi tehdä sitä, kaipaan tämän sovelluksen vanhaa versiota pelisi ovat niin hauskoja ja koukuttavia! Ehkä jonain päivänä voin muokata GTA-hahmoa pelissä kuten ennen
Rakastan tätä peliä, mutta kun palasin siihen, olin erittäin pettynyt siihen, että sinun on maksettava hahmosi mukauttamisesta. Se oli yksi pelin parhaista osista, ei vain sitä, sinulla on mainoksia joka kulman takana, aina näytölläsi, joskus nukut, saat mainoksia. Olen vain äärimmäisen pettynyt MDickien ahneeseen, joka saa sinut maksamaan hahmojen mukauttamisesta. Päivitys pahensi sitä, ei parantunut.
Hard Time ผจญภัย fgyz
Haluan lisää karttoja ja tehdä niistä todellista väkivaltaa. Kun vanki puukottaa veitsellä muita vankeja ja haluan verta siihen. Puukottaa silmiä, vatsaa, rintaa, kaulaa ja tekee pelistä raa'amman, vähemmän tuomioita vankilasta irtisanomiseen asti. Aseta haluttu juliste, kun ihmiset huomaavat ja soittavat poliisille. Enemmän poliisin pitäisi katsella vankia kahvilassa ja korruptoituneita poliiseja. Kun pakenee vankilasta ja tehdä oma koti voi vaihtaa vaatteita kokeilla naamioitumista. Lisää sähköpistooli. Toteuta se, haluan muodostaa yhteyden Super Cityyn.
LIHAKSET
Tosi mahtava
Toivon, että voisit mennä useampaan paikkaan ja toimintaan, kuten kahteen toimintapaikkaan ja kahvilaan ja kortteliisi, ainakin heidän olisi pitänyt tehdä aktiviteetteja pihalla tai kuntosalilla ja muussa, mitä sinun on maksettava oman hahmosi paljastamiseksi -_-
Anteeksi, että minun piti antaa tähti bc, en voi enää muuttaa hahmoani, minun on maksettava kauan sitten, voit muokata hahmoasi vapaasti, mutta tämä on pettymys (anteeksi, jos tein kirjoitusvirheen)
Tämä peli on kunnossa ja huomaan palaavani siihen, kun olen kyllästynyt, vaikka toivoisinkin, että olisi tapa katsoa tilastojasi kuten muissa peleissä ja tunnistaa sinut, en ole varma miten.
Candy Puzzlejoy - Match 3 Game Hygge ayv